Jag blir så ledsen bara...

"Jag gillade dig. Du var skön."
Det var helt klart den kommentar som har tagit hårdast hela den här j*vla helgen.
Jag förstår inte hur man kan uttrycka sig så för jag är faktiskt precis samma människa fortfarande! Enda skillnaden är att jag inte längre är tillsammans med hennes kompis..
Du får självklart tycka så om du vill, men det sårade mig att du uttryckte dig så för det bevisade ju bara att jag absolut inte var något annat än Anders flickvän, jag var ett objekt och inte en person.
Jag ville inte att det skulle behöva sluta så, men tyvärr kunde jag inte göra så mycket åt saken i slutet.
Det är självklart att du ska stå på Anders sida för det är han som är din vän, men jag trodde faktiskt inte att jag skulle sjunka så mycket i dina ögon på grund av det här. jag trodde du skulle vara en sådan som förstod.
Jag kräver inte att du ska vilja prata med mig, det enda jag önskar är att du faktiskt skulle se att jag fortfarande är samma person...
Snälla.......

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja, som sagt! Hoppas ju på LITE högre ord från dig nästa gång man blir omnämnd ;)

puss ;)

2008-10-14 @ 13:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0