J*vla internet f*nskap

Okej, helt ärligt, nu är jag väldigt upprörd på det här idiotiska mobila bredbandet!
Jag kom hem från sjukgymnasten och ville skriva ett blogginlägg om en sak som hände på vägen hem, men vad händer när jag kommer hem? Jooo, internet har lagt ner igen!
Så idag fick jag ringa Telia , sitta i telefonkö i typ tjugo minuter för att sedan få reda på att det var problem med 3G-nätet i hela Stockholm igår kväll och att jag måste ställa om min dator till 2G-nätet när det inte funkar. Och självklart visste inte dem hur man gör så jag måste ringa LG nån dag nu också!
Jag blir så trött, men iaf, det där som hände på vägen hem skriver jag senare för nu har jag inte tid, sitter hos Pärnilla och skriver på arbetet som nästan är färdig *JIPPIE!*
Och vi väntar på lunchen därför hinner jag skriva.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: emilie

HAHAHAHAHH!!! Tur att man inte bor kvar i sthml! Då hade inte mitt funkat + att jag säkert hade jobbat kvar på telia! haha

2008-10-12 @ 14:01:16
URL: http://emilie.frisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0