Me be tired...

Jag ska sova, sova och återigen sova i kväll. Jag är helt slut och orkar inte med nånting, jag vill bara slänga mig på sängen och sova tills jag måste åka till skolan imorn. Det tycker jag låter som en rätt bra plan måste jag ju säga...
Men samtidigt inte, varför ska jag sova bort en hel kväll för?
Känns ju lite dumt... speciellt när jag vet att jag snart kommer kunna ha True Blood på Sannas dator... Visserligen inte ikväll, men i alla fall!
Det är ju inte ofta jag kan unna mig att sitta vid datorn på kvällarna, eller göra nåt annat heller för den delen, vilket jag visserligen kanske inte har riktigt tid för nu heller, men det gör jag ändå, och då känns det dumt att sova bort en kväll då jag faktiskt har möjlighet att göra nåt annat än plugga till sent på natten..
Men men vi får väl se vad som händer, är ju faktiskt väldigt skönt att sova också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0