Pluggkväll igen

Yes, det är dags för ytterligare en pluggkväll.
Skulle från början varit något helt annat, skulle ha ätit middag med Kalle och sen åkt till Tunnan och mött upp Oskar, men nu blev det inte riktigt så för Oskar var trött och tyckte vi kunde ses en annan dag och Kalle hade en väninna som verkligen behövde honom för att hon inte mådde bra. Och jag behövde faktiskt verkligen plugga lite till så det var nog lika bra.
Men jag ska träffa Kalle i helgen kanske, vem vet, kanske lyckas övertyga Oskar om att det inte är dags att gå i ide än också ;)

 
I miss you guys!   

Kommentarer
Postat av: Sara

Mitt vikariat är slut :) Förhoppningsvis blir jag anställd där, fast jag har sökt andra jobb också. Annars börjar jag plugga, reser till Afrika i några månader eller tar tag i det där förbannade körkortet. Mina planer ändras från dag till dag ^^ Puss

2008-10-01 @ 22:19:51
URL: http://saraasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0