Snälla förstör inte min Halloween

Jag har precis upptäckt att det är fel på en av mina delar till Halloweenfesterna i helgen..! Jag blir så ledsen, så ledsen, så ledsen, speciellt eftersom jag inte vet om det kommer hinna fixa sig innan festerna faktiskt äger rum i helgen :(
Så alla ni människor där ute, håll tummarna för att Butterick's känner för att reklamera varan åt mig och ge mig en ny imorn och att det inte är sinnesjukt lång kö som det tydligen varit idag, kön hade visst sträckt sig 100 meter ut på gatan och det har jag varken tid eller lust med att stå i.
Så imorn blir det att kliva upp tidigt som fasen, skriva, skriva, skriva på hemtentan och sen ska jag ringa Butterick's för om de inte reklamerar grejen så måste jag ju laga det på nåt annat vänster.

Nej nu ska jag försöka sova.

Ciao och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0