Tentaplugg

Yes, jag har suttit hela dagen och skrivit på hemtentan i psykologi nu, enda pauserna var godisköpande och lunchätande. Nu har jag tröttnat ganska hårt, jag orkar inte riktigt längre, man blir lite död efter ett antal timmar helt klart.
Dock så ger det alltid något att tentaplugga med Veran, vi skrattar en del och diskuterar och jag har suttit och förklarat kognitionspsykologi för henne typ tusen gånger eller nåt :P
Sedan har jag nu hela godisskålen för mig själv för Veran har ätit så mycket att hon mår illa *haha* vilket resulterade i en väldigt komisk kommentar precis efter lunchen idag.
"JAG VILL INTE HA MER GODIS! Men varför tittar jag på godisskålen hela tiden?!"
Haha med Veran kan man räkna med både skratt och plugg, vi brukar faktiskt få en hel del gjort och idag är inget undantag, har skrivit ungefär halva hemtentan xD



Men nu fick jag i alla fall lite energi när jag loggade in och såg att Camilla hade kommenterat senaste inlägget. Det ger alltid energi att höra att man är bra, tack Camilla! Du hjälper lika mycket nu som när jag fortfarande gick på gymnasiet <3



Jag saknar varje dag, men jag kommer bli bättre,
jag har börjat kunna koncentrera mig igen.
Och nu ska jag försöka fortsätta skriva på hemtentan igen...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0