Snälla, sluta...

Jag vill inte att någon ska det här som en anklagelse eller utpekande mot någon speciell, bara saker jag behöver skriva av mig. Det är så att jag har funderat en massa...

Jag vet att ni tror att jag inte lyssnar på er, att jag inte tar in det ni säger, men det gör jag faktiskt och jag har tagit det till mig, väldigt mkt. Dock så vet jag nu vad ni tycker och därför skulle jag vilja be er att inte säga det till mig fler gånger och respektera mitt beslut att ge det här chansen tills jag inte anser att det är värt att lägga tid på.
Jag väljer att tro på de ord som sagts mig, att tro att det faktiskt är värt att ge en chans. Jag vet att ni är många som inte håller med mig, vilket också gör att jag känner att ni faktiskt inte behöver säga det till mig fler gånger och istället kan försöka respektera mitt val genom att inte påpeka vad ni tycker.
Jag älskar er för att ni bryr er, men ibland så kan sådana saker som det här är själpa mer än hjälpa. Så snälla, respektera mitt val och håll era åsikter inom er för jag vet redan vad ni tycker.

Kommentarer
Postat av: Emelie of Course!

Jag känner mig utpekad och jag säger Förlåt.

2009-04-22 @ 22:15:58
Postat av: Anna

Vad är det som är på gång? Puss och kram

2009-04-30 @ 17:36:29
URL: http://litensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0