Harry B James igår!

Var asgrymt! Okej, jag blev alldeles för full, men det var sjuuukt kul. Jag minns inte när jag hade så kul är jag var på krogen sist, det är liksom inte speciellt ofta jag går ut längre.
Så igår blev grymt, träffade på en gammal jobbarkompis som jag inte sett på länge så vi bytte Facebook och pratade lite, träffade även på två helt nya tjejer som jag förhoppningsvis kommer ha fortsatt kontakt med för de var väldigt trevliga!
Centralen när jag var på väg hem blev jag stoppad av tre killar från Göteborg som ville veta min åsikt i deras diskussion. De kunde inte bli sams om vilken Britney Spears låt som var bäst! Haha inte vad man förväntar sig att bli frågad av tre killar mellan 25 och 30 år gamla :P
Väl hemma däckade jag och klev upp för typ en timme sen.

Idag ska jag bara ta det lugnt, lägga upp bilder på bilddagboken och dricka cola och äta chips, måste bara orka mig ner och handla chips också :P

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0