Helgen i korta drag

Fredagskvällen spenderades hemma hos Abbe med pizza, film, mycket prat och skratt samt gitarrspelande, eller ja, Abbe spelade och jag lyssnade.
Tack för en härlig kvällen vännen!

Lördagen spenderades först på jobbet med Hannah, mycket roligt hade vi trots att vi frös som tokar nere vid isen. När vi hade slutat jobba åkte jag till stan och mötte Emelie och vi gick och åt innan vi gick på bio.
Vi såg Bröllopsduellen, rolig och sevärd film :) Och jag hittade mitt nya motto genom den filmen också.
"Life isn't perfect, it's messy"

Idag har jag varit i GrödingeTaizégudstjänst och nu ska jag snart åka hem till Lisa.
Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

Tack för i lördags! det var mycket trevligt , det får vi göra om snart igen :D <3

2009-02-02 @ 21:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0