Måndag, veckans värsta dag.

Förhoppningsvis är det verkligen så den här veckan, jag vill inte behöva genomlida en dag som är värre än den här har varit.
Det har varit kaos och katastrof, telefonsamtal fram och tillbaka, Veran var här och såg till att jag inte var ensam, både mamma och pappa lämnade jobbet och var här med mig istället.
Läkarbesök, fruktat, men inte så farligt när det väl var över. Nu ska jag förhoppningsvis kunna sova igen och snart vara tillbaka på topp.

Men för att ta detta intetsägande och deprimerande inlägg till ett annat plan så kan jag ju passa på att berätta att jag åker på kryssning med Becka den 23e februari, det ska bli kul. Bara hon, jag och hennes familj, tack och lov för att få komma bort lite. Tack för att du frågade mig Becka!

Och Emelie; Vi måste verkligen göra om det där snart, var ju hur bra som helst. Kanske ska börja varna Ludvig om att jag är ett hot? ;) Haha skämt å sido, men det vore lite kul att se vad han svarade ;)

Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: rebecka <3

Ja fy va roligt det kommer bli! <3

2009-02-05 @ 23:55:42
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0