Oväntade händelser / Jobb / 30årsfest

Ja, det har varit en del oväntade händelser det senaste dygnet, mkt intressant.

Har jobbat idag, trött som en tok, inte sovit nåt natten till idag. Veran det var inte meningen, jag lovar! Dagen har varit fylld av ölhällande och massa sms, mkt trevliga sms ;P Haha

Efter jobbet bar det av till Camilla och David för att gå på 30årsfest, David fyllde ju 30 år här i veckan som var. Grattis på honom! :) Orkade dock inte vara där speciellt länge, var där ungefär en timme eller så.

Nu sitter jag hemma hos mormor, ska sova här i natt, nära och bra till jobbet imorn :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu faktiskt så vi avslutar det här innan det blir massa meningslöst babbel.
Ciao
!

Kommentarer
Postat av: katayun

Såna sms som jag brukar få...? Ha ha...

2009-02-08 @ 11:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0