Saknad

Jag insåg det så klart nu.
Jag saknar Oscar när han inte är här, vilket är 90% av all tid.
Min vän som jag tror jag inte insåg hur mkt jag älskade förrän han inte längre är här och är lätt att få tag på hela tiden.
Jag saknar dig Oscar,
vill springa runt i stan med dig och bara göra det vi alltid gjorde,
det jag kanske tog förgivet.

För det var först när det började bli verklighet med hela flytten till Linköping som jag insåg hur otroligt mkt jag har förlitat mig på dig, att du alltid ska vara där och plötsligt finns du inte i Sthlm tjugofyra timmar om dygnet, sju dagar i veckan, trehundrasextiofem dagar om året.
Jag har vant mig,
jag har lärt mig att du alltid kommer att betyda massor för mig och vara min vän oavsett om du finns här eller i Linköping.
Detta betyder dock inte att jag inte saknar dig,
för det gör jag!

Vännen, ibland saknar jag dig så mkt att jag inte vill göra annat än backa klockan så du var tillbaka i Sthlm igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0