Seminariedag

Idag var det ett tokläskigt seminarium, trodde vi i alla fall. När vi väl satt där var det inte så farligt och det gick alldeles utmärkt :)
Efter seminariet gick jag och Veran runt i stan, har köpt hårfärg, nytt hårvax och ny hårspray så imorn på jobbet kommer jag ha nyfärgat hår och förhoppningsvis kunna ha en ordentlig frisyr som sitter där den ska ;)
Sedan var vi och åt vid Institutet och efter det var jag på en kundundersökning för H&M, mkt fina saker kan man ju säga. Och ett MKT oväntat möte med en jobbarkompis jag inte sett på länge :)

Nu ligger jag hemma i sängen och ska snart sova hade jag tänkt, ska bara njuta av lite bra musik och kolla lite sidor först.
Imorn blir det först upp och färga håret och sen åka in till stan och käka lunch med Jojjo som är världens sötaste och kommer från Norrtälje bara snabbt över dagen och lämnar en bok till mig för att jag behöver den. Underbara vän! <3
Sedan ska jag hem och packa iordning allt för helgen, blev inget av Alla Hjärtans Dag festen tyvärr, men jag satsar allt på fredag istället då MJ kommer hem över helgen från lumpen. Vi ska på Harry B James och det kommer förhoppningsvis bli grymt! Och jag hoppas att jag inte träffar glasdörren den här gången ;)
Efter packning bär det av till jobbet och DIF-Luleå, ska jobba med Hannah, mkt trevligt!

Men nu ska jag lägga upp lite försenade bilder på bilddagboken och sen kanske man ska sova? Det skulle vara väldigt skönt i alla fall så det blir nog det :)

Och återigen ett STORT grattis till Katayun som fyller 20 år idag! Hoppas ni har en lyckad kväll i Sky Baren ;)

Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad heter du på bilddagboken? Hade ingen aning om att du hade en bilddagbok!

2009-02-11 @ 22:02:12
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraDee
Postat av: K

TACK baby :D det var kanonmysigt!

2009-02-12 @ 22:58:54
Postat av: K

TACK baby :D det var kanonmysigt!

2009-02-12 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0