Tackar

Tack för kommentaren Emelie, vill inte behöva oroa mig för att nåt ska ha hänt dig ju!

Igår var jag på ett väldigt spontant besök hos Basse, min gamla lärares son, i Huddinge. Vi har typ inte setts alls sedan jag gick ut nian så det var väldigt kul, vi satt och snackade massa skit och kollade några avsnitt True Blood. Jag kom hem alldeles för sent, men tiden bara rann iväg!
Storyn bakom att jag och Basse har kontakt är väl lite komisk egentligen, hans pappa var min mattelärare under en halv termin på högstadiet, men vi hade hela tiden ganska nära kontakt eftersom han var Tinas mentor och jag gick till honom så fort jag oroade mig för nåt när det gällde Tina.
Basse blev sedan vikarie för min klass i engelska och vi kom rätt bra överens, snackade mkt böcker och så där. Han var till på köpet inte ens 20 år vid tillfället så åldern skilde ju inte heller så mycket. Sedan har vi inte setts någonting alls sedan jag slutade nian förutom att vi sprang på varandra på bokavdelningen på Åhléns när jag gick ettan på gymnasiet typ. Nu för några dagar sen hittade jag honom på Facebook och vi började prata igen, på den vägen kom det sig att jag satt hemma hos honom och hans katter igår :P

Men nu ska jag fortsätta skriva min hemtenta, men skriver så fort jag kan igen :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Vad roligt!!!

2009-02-19 @ 08:19:33
URL: http://malinlolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0