Tankar...

Det förföljer mig.
Det du gjorde,
det jag gjorde...
Jag hade aldrig trott det om dig,
aldrig nånsin i mina galnaste idéer hade jag trott att du skulle göra så där,
men nu gjorde du det och jag vet inte vad jag ska säga längre.
Du visste, och vet, var jag står i det här,
vad jag anser,
ändå gjorde du det.

Jag tycker inte om att behöva känna så här,
men du sjönk i mina ögon,
jag sjönk i mina ögon...

Jag trodde aldrig du skulle kunna göra så här mot mig,
men du gjorde det...
Jag vet inte vad jag ska säga längre,
jag skäms,
å dina vägnar lika mycket som mina egna.
Du borde inte ha gjort det,
jag borde förstått...

Vi borde vara bättre än så här,
jag trodde vi var bättre än så här,
men jag hade visst fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0