Handbolls VM

Matchen idag gick inte alls bra, vi förlorade. Ganska hårt överkörda av regerande olympiska mästarna Frankrike. Fast det är ju lite okej, Sverige har inte spelat ett stort mästerskap på jag vet inte hur länge och Frankrike vann senast i somras OS-finalen.
Dock så måste jag ju säga att jag längtar lite till 2011, för då spelas nästa handbolls VM och inte nån annanstans än i SVERIGE! Det är grymt, jag måste ju se till att jag får se nån match iaf då, lär väl förhoppningsvis spelas en del i Sthlm.

Pratade med Emelie idag, vi ska gå på bio nån dag, bara hon och jag, ska bli kanonmysigt, ska bara hitta the perfect day ;)

Nej nu ska jag ta och hitta nåt att roa mig med, but there will be updates ;)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0