Lördag

Min myskväll igår blev riktigt lyckad, tog ett långt bad, tittade på Lets Dance med min brorBlondinbella åkte ut för er som är intresserade, och umgicks sedan med mamma och Karin, som är här över helgen.

Idag ska jag plugga, kolla handboll klockan 18:00 det är Sverige-Frankrike som spelar Alex, och efter det ska jag nog träffa en kär vän till mig under kvällen. Så det känns som att den här dagen kan bli en bra dag, förutom att jag måste begrava mig i Foucault och senare byråkratins gränser :P

Och så tänkte jag bara hälsa till Emelie att jag hoppas att hon har det bra på jobbet och att vi borde ses någon dag för jag saknar dig!
Ciao ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

Jag ska snart dra till jobbet ! Hoppas det blir roligt , men det är ju lugnt inte det samma utan dig!

Vi borde verkligen ses snart! Och förhoppningsvis blir det på onsdag !

2009-01-24 @ 12:58:24
Postat av: Alex

Aha, men frankrike vill jag inte heja på så jag står över hejdandet idag tror jag ^^

2009-01-24 @ 20:14:40
URL: http://pulvermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0