Intensiv vecka...

Den började med läger med mina konfirmander, som var hur mysigt som helst! Men också väldigt intensivt, men mina konfirmander var helt klart underbara, jag vill inte låta dem konfirmeras för då kanske jag inte träffar dem igen...!
Det blev i alla fall ett kanonbra läger med massa skratt, lite bad, men även en beskärd del av tårar, alla de där sakerna som ett läger bör innehålla!

Vi kom hem igår eftermiddag och då mötte Robert mig i Tumba och jag fick ett jättefint kort av honom, han är så söt! Sedan var vi hemma och jag hispade omkring över hans erkännande att jag skulle få träffa hela hans familj idag när vi skulle till Eskilstuna och fira midsommar och hans pappas födelsedag.
På kvällen hade jag iaf lyckats lugna ner mig tillräckligt för att kunna packa ihop mina saker och ta mig till Flemingsberg och sätta mig på tåget. Väl på tåget hittade vi min klasskamrat Angelica och jag lyckades fokusera bort från vad jag var på väg för att göra.
Väl framme gick det bra och trots mkt nervositet så kändes det rätt okej efteråt.

Idag har det varit full rulle sedan vi klev ut genom rumsdörren. Så nu har jag också träffat alla syskon, alla respektive och alla syskonbarn, på en och samma gång! Det blev en del att göra kan man väl säga... Men det har varit trevligt och väldigt mysigt och nu ska jag och Robert bara ta det lugnt hela kvällen med godis, snacks och läsk och basta och titta på film.

Tjing!

PS: Neeej, jag har inte bytt pojkvän för er som inte varit så uppmärksamma, jag har bara bestämt mig för att kalla Aru för Robert istället eftersom han faktiskt heter det ^^ :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför kallas han aru

2009-06-21 @ 11:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0