Söta konfirmander

Igår hade jag och Robert varit tillsammans en månad, det känns som att tiden gått galet fort samtidigt som det känns som att det gått mer tid än så. Bra känns det i vilket fall!

Idag så vaknade jag och hade huvudvärk och kom ner till frukosten och var på ganska dåligt humör, men detta lättade ganska mkt när konfirmanden Amanda kom fram till mig, la armarna om mig och kramade om mig hårt! Efter det har hon kommit och kramat på mig flera gånger idag. Så hon har helt klart förhöjt min dag idag tillsammans med att jag fick sova lite till efter frukosten eftersom vi var lediga en stund på förmiddagen.

Nu ska vi ha ledarträff igen så jag måste sluta skriva.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0