Dagar, nu är det helg.

De senaste dagarna har jag haft lite svårt att blogga då internetet på min lilla bebis slutade fungera igen... Det var borta i två dygn, så jag har varit lite bitter på det måste jag erkänna, men nu är det tillbaka och jag får väl kort redogöra för vad jag roat mig med, även om det kanske inte varit de mest händelserika dagarna i mitt liv.

I onsdags var jag hos Kalle och Martin och åt middag, pratade massor och kollade lite film. Samtalsämnet vid middagsbordet drevs på något sätt till hur de rent teoretiskt skulle kunna äta upp mig och hur det skulle kännas efteråt och vilka delar som skulle smaka bäst, och neej, mina vänner är inte speciellt normala :P
Martin somnade mitt i filmen märkte jag och Kalle när han började snarka mitt i allt, han som inte alls verkade speciellt trött, men till slut somnade jag i soffan och Martin och Kalle i sina sängar.

Torsdag spenderades först på Kalles och Martins soffa med min bok, medan Kalle spelade WOW och CS och Martin satt och skrev skolarbete. Så sociala var vi :P
Sedan åkte jag till Södertälje och var till optikern, vilket var ett smärre äventyr eftersom bron mellan Södertälje hamn och Östertälje hade gått sönder! Så det var ersättningsbuss som gällde och på grund av det blev jag sen till mitt möte med Robin som jag spontanbokade på vägen till Södertälje. Jag och Robin har inte setts på flera år, sen jag gick typ ettan på gymnasiet och igår träffades vi och gick från Södertälje centrum till Södertälje hamn och bara pratade. Det var väldigt trevligt :)
Efter det åkte jag till Salem och hängde i kyrkan i flera timmar innan Soft började. Helt plötsligt skulle vi rensa ut allt eftersom rummen ska renoveras och det finns så mkt gamla saker där. Det slutade även med att det är nästintill bestämt att vi gamla Softare ska ta över Soft och bli ledare och dra dit nya ungdomar och skapa en grupp som vi vill ha den! Det tycker jag låter väldigt spännande och roligt!

Idag har jag bara varit i skolan och kommit hem och insett att mitt internet fungerar igen! Då blev jag väldigt glad måste jag ju säga! Snart tänkte jag krypa ner i ett bad och bara ta det lite lugnt innan jag ska försöka städa lite i mitt stökiga rum.
Och så måste jag ju passa på att säga grattis till Kim som fyller 20 år idag!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0