Nu är jag tillbaka här

Jag har insett att jag inte varit här och skrivit på ett tag nu, men det har varit lite körigt och som sagt har jag inte mått så jättebra, men nu är det väl en bra period igen och det känns som att livet vill gå min väg lite.
Jag har haft mkt saker för mig sedan sist, Dammiddagen med Lisa förra lördagenvar helt galen, sjukt rolig och det hände oväntade saker.
Veckan som gått har spenderats med skola, träning, massa smsande, lite festande och mys i solen med vänner.

Igår satt jag på Djurgården med Tina, Fabbe och Aru och hade jätte trevlig på gräsmattan i solskenet! Det ska lätt göras om fler gånger, väldigt många gånger hoppas jag minsann. Det var så fint, jag som är så såld på allt sånt som betyder sommar, natur, vatten och sol så var det ju ultimat.

Idag har jag träffat Molle och Flars i stan, det var kanon mysigt! Har saknat dem som fan! Men nu ska det inte dröja så länge innan vi ses nästa gång!

Men nu har jag lite annat för mig som måste fixas, sminka och grejer. Kalas snart ju, men det vet inte födelsedagsbarnet om än... Hehe

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0