Jobba ikväll!

En hel dag av slappande och lite tränande igår, samt en kväll med prat och promenad med Lisa. Det var rätt härligt måste jag säga.

Jag känner att idag inte är så mkt sämre,
sov länge, suttit i soffan och tittat lite på TV,
ska fixa det sista på refenslistan till tentan och skicka in den.
Ta fram tre punkter och en diskussionsfråga tills lektionen imorn,
sminka mig,
klä på mig och åka till jobbet.

Nice!

Efter jobbet blir det hem till Robert och sova där för att försöka övertala honom att äta lunch med mig innan jag måste åka till skolan imorn förmiddag.
Hihi.

Nej nu ska jag ta tag i allt, kanske faktiskt orkar städa lite nu också :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0