Plugg och sedan vänner!

Jag sitter och skriver på hemtentan, snart är ena frågan färdig så det känns rätt okej. Dock kan jag väl komma på andra, bättre, sätt att spendera en lördagsförmiddag på, t.ex. mysa med Robert eller träffa Tina i stan typ.
Nu är jag dock fast i böckerna och med hemtentan så det är bara köra på!

Ikväll blir det iaf en sväng till Molle och Lasse och spela tv-spel och grejer. Det ska bli väldigt kul faktiskt, har inte träffat Lasse sedan i början av maj och Molle träffade jag i slutet av juli sist. Det lär även finnas andra jag inte träffat på länge där, så jag tror det kommer bli jätte kul.

Imorn är det plugg på dagen som gäller igen och sedan bär det av till Kista och Robert på eftermiddagen/kvällen. Jag förtjänar faktiskt att ha en myskväll med honom efter en helgs pluggande, speciellt om jag blir klar med mer än en fråga på tentan.

Jag saknar honom jätte mycket :(
Det är helt hopplöst att vara ifrån honom, blir bara fel i mitt huvud då.
Det är meningen att jag ska vara med honom,
inte ifrån honom.
Det är så det känns.
Älskar dig <3

Men nej, nu ska jag fortsätta med mitt skrivande!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

plugg,plugg,plugg,plugg,plugg...:P

2009-09-12 @ 14:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0