Pluggsöndag

Haha måste erkänna att det känns som att jag inte gör så mkt annat än pluggar just nu,
men det kan ju visserligen bero på att det faktiskt är så att jag inte gör så mkt annat. Som den anonyma kommentaren sa "plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg :P"
Men det känns ändå rätt bra att plugga så mkt, känns som att jag får saker gjort då!

Igår var det jätte trevligt hos Molle och Lasse! Vi spelade Disney-TP och Twister, men då det tog mig över en timme hem så åkte jag vid halv tolv.
Dock så har Lasse rätt i att vi absolut måste ta en fika någon dag, vi har inte setts på väldigt länge så.

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggade och när det är klart för dagen bär det av till Kista och älskling <3
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0