Och så var det valborg i år igen...

...och jag sitter hemma och ska kolla på film!

Haha det är faktiskt inte fullt så tråkigt som det kanske låter, jag är nog faktiskt ganska nöjd eftersom jag börjar bli friskare, har käkat middag med Mårten och Thias och sen dök Rebecka, Mille och deras kompis upp. Var väldigt roligt att träffa Rebecka igen, alldeles för länge sedan vi sågs!
Nu har jag varit hemma i typ 40 minuter, vet inte alls vad jag gjort med dem minuterna, men hemma är jag iaf och ska titta på 10 orsaker att hata dig om jag orkar innan jag somnar hade jag tänkt!
Imorn är det jobb igen, skönt att jag mår så pass mkt bättre nu, det kommer nog gå ganska bra faktiskt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0