Plugg, fika, långa samtal och skratt...

...har min dag varit fylld av.

I morse möttes vi upp i gruppen och fixade med grupparbetet som vi har i den här kursen och när vi kände oss klara för dagen så hade inte alls så mycket tid som vi planerat gått så helt plötsligt var det en hel eftermiddag ledig som jag först hade tänkt spendera med skolböckerna, men det blev en spontanfika med Frida istället.
Var så skönt att bara helt oproblematiskt umgås och prata igenom en massa saker, det är alltid lika härligt att träffa henne.
Vi åt lunch på BurgerKing och sen på väg till ett café ändrade vi oss och tittade in hos DominikaC.U.M och pratade bort lite tid med henne och kollade korsetter och andra fina grejer hon har där. Jag fick även titta i deras beställningskatalog och hon lovade mig att hon specialbeställer den korsett jag vill ha så fort jag har pengarna för det. Det kallar jag service-minded!
Så om ni vill ha lite annorlunda kläder i roliga färger, höga klackar och liknande skulle jag verkligen rekommendera er att gå till Dominika och titta, eller åtminstone titta in på deras hemsida http://www.cum-clubwear.nu/.

Sedan blev det ett stopp på MuffinsFabriken och ännu mer prat och skratt tills vi båda slogs av plötslig trötthet och insåg att det nog var dags att åka hem. Väl hemma hittade jag en present från pappa som han hade köpt till mig i England, ett jättefint halsband med glashänge! I like!
Sen har det varit lite pluggande och långt telefonsamtal med Lisa och nu ska jag faktiskt fortsätta med läsningen, är faktiskt rätt spännande även om jag just nu är rätt duktigt skoltrött och har lite svårt att finna motivationen till det hela.
See you soon maybe!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0