Pluggdag i kyrkan...

Idag har jag spenderat hela dagen i kyrkan med skolböckerna och datorn. Har läst en massa inför grupparbetet imorn och tittat på lite annat också.
Det blev även lunch med Annette, mycket trevligt måste jag säga. Speciellt som jag säkert skulle glömt bort att äta annars eftersom jag var helt inne i skolarbetet när hon kom in och påpekade att det var lunchdags *haha*

Nu ska jag titta igenom lite böcker till och sen ska jag nog gå ut och umgås med Sas, Bråk och Emma-lie som sitter där ute och hoppas att det dyker upp lite fler ungdomar för att vara med på Soft och lyssna på Katarina. Ska bli jätte roligt att träffa henne igen, blir ju alldeles för sällan man ser henne nu när hon inte längre jobbar här, men hon dyker iaf upp ibland!

Har även har givande och uppklarnande samtal idag och igår kväll, saker känns lite bättre idag än igår. Jag går framåt och backar inte längre iaf, även om jag ibland undrar om jag står still helt och snurrar lite för mkt.
Nej, nu tillbaka till skolböckerna.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0