Sjuk igen...

...vilket är helt värdelöst!

Jag som precis blivit frisk och mått riktigt bra den senaste veckan, då kommer regnet, dränker mig och sen blir jag sjuk igen och ännu värre än innan! Igår hade jag feber, yrsel, svullen hals och ont i hela kroppen, nu har det tack och lov gått tillbaka lite mer så jag kan svälja igen och även stå upp utan att hela världen snurrar, men det satte rejält stopp för mina planer att jobba ikväll. Det var bara ringa chefen och sjukanmäla sig i morse eftersom jag knappt kunde ta mig ur sängen trots typ tolv timmars sömn!
Så nu ligger jag i sängen hemma och ska skriva klart uppgiften kring barnintervjun och sedan ta det lugnt och sova tidigt så jag orkar med att skriva hemtenta med Veran hela dagen imorn. Sedan kanske jag orkar ta mig till Mårten och grilla och sen sova tidigt igen för att orka med jobbet. Lördag och söndag borde jag kunna orka om jag bara sover ut och tar det riktigt lugnt nu i några dar! Och på söndag är det ju personalfest också, det ska bli kul!

Nej, nu ska jag tydligen äta middag och sen fortsätta skriva innan jag somnar tidigt idag med!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: GudModerOst

Kanske inte är världens bästa att grilla hos Mårten om du är så dålig att du inte kan jobba? Ta det lugnt och se till att du mår bättre innan du börjar göra massa saker. kram

2010-04-30 @ 13:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0