Sova snart kanske...

...eftersom jag ska upp och åka till jobbet om några timmar?

Vore kanske en idé ja, men jag är faktiskt inte så trött, känner mig mest lite ensam och halvnere. Fast det kanske kattungen som är nånstans i rummet kan göra nåt åt. Sover hos Christian och Nettan för att umgås lite, men eftersom jag jobbade blev det inte så mkt umgås tyvärr. Antar att det blir mer nästa gång jag kommer hit, tyvärr är det ju lite svårt att veta när det blir när schemat ser ut som det gör fram till sommaren.

Idag (fredag) hade vi en grymt bra föreläsning! Lotta Molander är helt klart den bästa föreläsaren jag hittills haft under min tid på Socialhögskolan. Hon var så rak, ärlig och även otroligt provocerande, men man visste ju att hon hade en poäng i typ allt hon sa, vilket gjorde att jag inte tror att någon tog det personligt.
Sedan åkte jag till jobbet och jobbade till typ 23 och sen kom Christian och Nettan och hämtade mig.

Imorn blir det jobb typ hela dagen igen och likadant på söndag, men det blir nog rätt bra det också, om inte annat blir det trevligt när lönen kommer. *hehe*

Nej, nu ska jag försöka sova lite.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0