Bussresa...

...och jag som aldrig mer skulle åka buss!

Haha, okej riktigt så illa är det väl kanske, men med tanke på att jag har spenderat ungefär 95 timmar i en buss den här sommaren redan så är jag ganska trött på bussar och nu sitter jag återigen på en. Lite surt måste jag ju nästan tycka. Fast samtidigt bryr jag mig inte så jätte mycket just nu för jag är på väg till Sthlm för att tjäna lite pengar på Globen. Ikväll spelar Leonard CohenGloben så det betyder lite pengar som klirrar till i kassan, det är ju alltid trevligt!
Fast sedan blir det ju faktiskt tre timmar buss imorgon igen, det vet jag inte om jag ser så mkt framemot, men det är tidigt på morgonen så det kanske inte är så jätte jobbigt heller. Lär inte vara så mkt folk på bussen då och jag lär vara trött och sova större delen av tiden.

Gårdagen var som sagt riktigt härlig och jag fick mig också en cykeltur för första gången på länge, har cyklat en gång tidigare i sommar och innan det var det år och dagar sedan jag cyklade sist! Jag och Emma fick cykla till macken i regnet och köpa glass till kladdkakan.

Morgondagen tror jag kommer bli bra den med, först ska jag som sagt spendera förmiddagen på en buss, men sedan ska jag hänga med Carro och hinna umgås för första gången på flera månader. Ska bli väldigt roligt faktiskt, det blev rätt tomt hemma hos pappa när hon flyttade måste jag ju säga. Sedan får jag besök ute på landet så det ska också bli trevligt.

Idag när jag kommer till Sthlm möter min barndomskompis Carro upp mig och vi ska väl fika eller nåt en timme innan jag måste åka till jobbet och göra lite nytta. Jobbet lär bli sjukt roligt för har inte träffat många av mina arbetskamrater på hela sommaren och de jag har träffat saknar jag ju ändå.
Efter jobbet ska jag träffa Jessie och ta en promenad och umgås lite, också det ska bli väldigt roligt!

Men nu tänker jag nog packa ner datorn igen, orkar inte packa upp laddaren och batteriet är på väg att dö så är nog bättre ätt skriva klart och sedan stänga av den bara!
Hoppas ni får en bra söndag ni med!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0