Fångarna på fortet...

...har jag nog faktiskt saknar även om jag inte riktigt varit medveten om det.

Det är ju första avsnittet av "Fångarna på fortet" idag, just nu på TV4. Det är faktiskt väldigt roligt att titta på det här, speciellt som jag helt plötsligt har något att göra medan jag väntar på att hårfärgen ska verka. Nu är det snart dags att skölja ur färgen och sen slå in Verans presenter. Kanske blir en kvällspromenad också, jag vet inte än. Skulle nog vara rätt skönt faktiskt, är rätt skönt väder ute om man klär på sig lite. Annars är det lite kallt, det var det på väg hem från Gunilla idag.

Nej, nu ska jag tvätta ur färgen och sen blir det se fortsättningen på "Fångarna på fortet". Imorn blir det fika med Abbe och sedan fira Charlottes födelsedag lite i efterskott!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0