Lördag!

Igår hade jag en jätte trevlig kväll! Jag var hemma hos Emelie och åt middag, tittade på Bröllopsduellen för första gången sedan vi var och såg den på bio och efter det blev det Let's Dance där Rabhi äntligen åkte ut!

Måste bara skriva igen, har för mig att jag nämligen gjorde det när jag och Emelie precis hade sett filmen, men Bröllopsduellen är en film man verkligen borde se. Visst, det kanske är en tjejig film om två tjejers bråk om bröllop, MEN den har så mycket hjärta och tanke och sensmoralen är helt underbar! Helt klart en film värd att se för att komma ihåg vad det är man värderar hos sina vänner och var man aldrig vill hamna.
Så till er som inte sett den, men funderat på att göra det, säger jag bara; SE DEN!

Att träffa Emelie igen var en riktig höjdpunkt! Det var alldeles för länge sedan hon och jag bara umgicks och gjorde nåt annat än att ses på jobbet, vilket vi inte heller gjort så mkt senaste tiden. Så det här ska helt klart göras om, Emelie. Du kan inte smita ;)


Så tillbaka till idag lördag. Ska snart ta en dusch och göra mig i ordning för att åka in till stan och handla lite saker till Carro och sedan möta henne innan hon åker tillbaka till Motala. Känns väldigt skumt att hon ska åka tillbaka ner dit igen nu när jag vant mig vid att hon är hemma, men så är det väl helt enkelt.
Ska också möta upp Robert och sedan ska vi åka hit och bara mysa, ta det lugnt och bara vara med varandra helt enkelt.
På tåget in ska jag plugga lite och även imorn ska jag satsa på att plugga en del. Kanske ska träffa Mats och hänga lite och diskutera kring Taizé-resor :)

Och måste bara säga att jag är väldigt glad att blogg.se har fått startsidan på bloggarna att funka nu, min ville inte uppdatera att jag hade skrivit något på flera dagar och såg bara det inlägget jag skrev innan de bytte designen.
Tack för att ni fått det att funka!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0