Och så var det måndag igen...

...och den har spenderats i skolan och hos sjukgymnasten.
Först hade jag seminarium 11-12 och sen var det föreläsning 12-16 så det blev att åka direkt till sjukgymnasten efter skolan så ändringen av tiden till 17:30 istället för 18:30 var väldigt välkommen hos mig och Veran!
Nu är jag väldigt trött, samt lite grinig på mig själv då jag insett att jag tappat bort Mats nummer, så det blir att försöka kontakta honom via Facebook, vilket tar bra mkt längre tid än att ringa! Måste ju kolla med honom hur hans Taizéresor ligger i sommar... *hihi*
Men kvällen ska väl spenderas på samma sätt som alla andra måndagar, kl. 21 kryper jag ner i soffan och tittar på CSI NY och sen ringa Robert innan jag ska sova! Har kommit fram till att det är värdelöst att sova utan honom, inte alls mysigt!

Imorn blir det hårdplugg igen innan simningen med Veran och förhoppningsvis hinner jag en vända in till stan och möta upp Carro. På kvällen blir det nog att ta med mig kameran och varma kläder och sitta och skratta åt mina arbetskamrater som ska åka skridskor på Hovet *haha* Jag känner iaf mig själv så pass bra att jag inte frivilligt ställer mig på ett par skridskor om det inte krävs för att få ett betyg!

Nej, nu ska jag kolla upp några småsaker, sen börjar CSI!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0