Alkohol och narkotika...

...handlar min nya kurs om!

Det verkar spännande och kursen verkar helt klart uppbyggd på ett stimulerande sätt, mycket trevligt med salstenta och "riktigt" hårdplugg istället för att sitta och traggla rapporter och hemtentor hela tiden, vilket större delen av förra terminen gick åt till.
Jag känner faktiskt riktigt peppad, typ alla lärare vi ska ha föreläsningar med har skrivit litteraturen till just den lektionen vilket betyder att de kommer kunna sina saker! Det är länge sedan jag kände så här inför en ny kurs, det är skönt, speciellt som jag insåg att jag inte alls kommer ha lika mkt lektioner som jag först trodde. Fast i gengäld blir det ju mer hemstudier också, men det är bara köra på!

Dock så kommer nog mitt sociala liv gå under lite lätt av det här, hinna med skola, jobb, träning, Soft och allt annat man vill göra kommer bli tufft. Så snälla, hata mig inte om jag kanske inte kommer ha all tid i världen just nu, skolan måste få gå först känner jag.

Nej, nu ska jag göra i ordning min matlåda och sedan packa ihop grejer och åka till sjukgymnastiken. När jag kommer hem igen är det förberedelser för seminarierna imorn som gäller!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner mig också riktigt pepp gällande den här kursen! =D

2010-01-21 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0