Nu ger jag upp...!

Nej, det gör jag väl egentligen inte, men jag orkar just nu inte fokusera mer på avhandlingen och hemtentan, det är bara jobbigt. Jag är trött, vill ha mat och sedan få åka in till stan och träffa Nathalie, Robert och Nathalies kille.
Men nu ska jag väl kämpa vidare med att läsa igenom avhandlingen ännu mer, den börjar helt klart gå mig på nerverna nu!

Okej, en sista kraftansträngning, sedan får jag faktiskt ha lite roligt i helgen och sova ut.


Och just det, jag måste bara berätta att jag vet en hemlighet som jag inte kan berätta än, men det är roligt. Jag är jätteglad, det är sjukt spännande. Jag får berätta så fort jag får klartecken om att berätta... *hihi*

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Bråk

Vem är med barn?

2010-01-09 @ 00:38:52
URL: http://pulvermos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemtentan kommer gå jättebra för vi är bäst! =D Och lite ledigt är också mycket viktigt, annars orkar man inte^^

2010-01-09 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0