Plugga, plugga, plugga...

...försöker plöja igenom lite av vår eminenta kurslitteratur idag, har hittills lyckats ta mig igenom en artikel och håller just nu på med den andra. Har en förhoppning om att hinna klart med den också innan jag ska åka till jobbet för personalmöte.

Simningen igår var rolig och avslappnande. Simmade 32 längder och sen låg vi i bastun i typ tjugo minuter, så skönt! Ingen stress, bara ta det lugnt och slappna av. När jag kom hem var det mat, kolla mailen och lite sånt innan jag spenderade en halvtimme eller så på spikmattan. Det var skönt, känns som att det iaf till viss del hade effekt och gjort att jag inte riktigt har lika ont i ryggen idag.
Fick inte Twilight-boken igår för brorsan hade klantat sig igen, men han har lovat mig att jag ska få den idag om jag möter honom i stan innan personalmötet.

Nej, nu ska jag fortsätta med läsningen och sedan kanske spendera en liten stund på spikmattan igen.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi var massa duktiga och simmade långt =D Kanske ska jag låta mig övertalas - simma längre varje gång? Fast.. inte så många kanske, börja på 25?^^ o bastu länge var härligt! Jag har börjat låna mammas spikmatta lite oftare - måste fortsätta med - skönt! :)

Men nu ska jag också blogga^^ Ses imorn!

kram

2010-01-28 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0