Jag lever...

...men de senaste dagarna har varit fullproppade med massa roligheter så har inte haft tid eller ork att skriva något när jag kommit hem mitt i nätterna eller sent på kvällarna.

Lördagen spenderades först på Långholmen och Skrattstock med Veran, Hannah, Charlotte och många fler. Det var väldigt roligt och det var många skratt och mycket sol och trevliga människor. Alltså en bra dag! På kvällen bar det av till Lisa på födelsedagsfest och sedan fick jag skjuts hem och somnade så fort jag la huvudet på kudden.

Söndagen spenderades med pappa och brorsan i Skärholmen och tittade i affärer, åt lunch och umgicks. Det var väldigt roligt. När vi kom hem spenderade jag ett par timmar i bikini ute på balkongen innan jag sov i soffan en stund och sedan låg och läste alldeles för länge. *haha*

I måndags åt jag lunch med Camilla. Hennes mage börjar bli gigantisk! Hihi, jag får en liten kusin om några månader! Sedan blev det fika med Tina vilket var väldigt roligt för det var väldigt länge sedan jag träffade henne och när hon åkte och jobbade mötte jag upp Oskar. Vi gick omkring och pratade och umgicks och sen fick jag se hans "nya" lägenhet. Det var väldigt roligt att träffa honom också, det var länge sedan vi umgicks utan att vi hade planerat annat efteråt. Sist så hann vi ses i typ 40 minuter innan han skulle iväg så.

I tisdags tog Erixen studenten! Hon var så fin, jätte söt! Sedan hann jag bara träffa henne en liten stund på mottagningen innan det bar av till jobbet. Mkt som hände där, lite bråk och sånt som vanligt. Fick också samtal om att idrottshallen knappt 150 meter från där jag bor stod i brand och det gjorde den fortfarande när jag kom hem vid halv tolv på natten.

Igår var jag på skolavslutning med Veran och hennes familj, lillebror gick ut första klass och sedan åkte vi och badade så nu är årets första dopp avklarat. Fast det var väldigt kallt måste jag säga! Tills man somnade bort *haha*
Sedan var jag i stan med några stycken från klassen och åt middag på en indisk restaurang, var hur roligt och mysigt som helst. Mycket skratt och även skolsnack och annat roligt. Sedan bar det av till Fridhemsplan och Nivå22 för att fira Crilles födelsedag. Kom alltså hem sent igår igen.

Nu har jag precis bakat en massa och överväger att ringa Mårten och se om jag ska börja röra mig ditåt snart, vi ska titta på Skönheten & Odjuret idag efter ett års planering av att se den! Ja, vi är nog lite långsamma faktiskt! Men nej, nu ringde Mårten så ska göra mig klar för att åka!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0