Anteckningar...

...ska renskrivas med start nu!

Igår gick jobbet bra, vi hade kul och maten sålde massvis! Nu är det dock tillbaka till verkligheten och allt skolarbete så ska sätta mig och skriva rent anteckningar på en gång hade jag tänkt så jag kan umgås lite med far min och äta middag med honom och Anne-Marie innan jag ska pysa vidare in mot stan och fira Bråkmakarn's födelsedag!

Det ska bli kul, vi ska till Tunnan, sjukt länge sen jag var där nu! Att det sen kommer vara i väldigt trevligt sällskap gör ju definitivt inte saken sämre!

Nej nu kallar mina och Verans anteckningsblock på mig! *haha*

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är^^

kramar

2010-03-28 @ 19:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0