Glädje, längtan och ett sting av sorgefyllda tankar...

...sammanfattar nog ganska bra min kväll!

Hade en jätte härlig kväll på Soft med ungdomarna och vi hade det verkligen jätte trevligt. Kom hem och drabbades av en plötslig längtan tillbaka till Taizé. Det var någon lukt här som påminde så starkt om den varma, torra luften i Taizé och då slog längtan till med full kraft.
Sedan gick jag in på bilddagboken och insåg att en kille som hängde i samma kretsar som jag på den tiden jag hängde på Lava har dött. Det känns lite sorgligt, speciellt då det sägs vara självmord. Jag kände honom inte så väl, men vill skicka några tankar till hans vänner och familj <3

Intervjun för praktiken idag vet jag faktiskt inte hur den gick, kan ha gått hursomhelst, men har fortfarande en förhoppning om att få en av de åtta platserna.
Fick tillbaka min telefon idag också! Det gillade jag, den är typ helt utbytt, finns nästan inte en enda del på telefonen som de inte bytt, tyvärr betydde det också att de blåst hela telefonen och gjort systemuppdateringar på den som gjorde att alla mina sms försvann.

Nej, nu ska jag sova så jag är vaken när jag ska hjälpa Hülya med juridiken imorn igen och sedan åka till Robert och baka kladdkaka och mysa.
Jag och Robert har förresten varit tillsammans i över 10 månader nu, tiden springer iväg när man har roligt! <3

Godnatt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0