Ont...

...är vad jag har i ryggen!
Stört ont har jag till och med, har varit helt förstörd och typ drogad av alla smärtstillande jag tryckt i mig sedan igår kväll, men förhoppningsvis ska det vända snart igen.

Torsdagen och helgen har varit kanon, torsdagen bara var jag med Robert och åt god mat och tog det lugnt. Helgen spenderades till stora delar på jobbet, fredag kväll och hela lördagen var jag där iaf, men det kommer nog kännas ganska bra när jag får lönen! Fick ju faktiskt en rosa hatt av Melodifestivalsförsäljarna också!! Söndag var vi och shoppade lite med pappa och Anne-Marie, mkt trevligt!

Nu är jag trött och har som sagt väldigt ont i ryggen så det är inte speciellt skönt att sitta vid datorn så jag ska lägga mig på sängen igen och fortsätta läsa Bauböck, som för övrigt är typ mardrömsläsning, så jobbigt skriven.

Kanske skriver lite senare om jag orkar :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0