Seminarieuppgiften klar...

...yes, nu är den klar. Var visserligen en liten uppgift, men ett stort projekt att få den utskriven eftersom mammas dator först inte ville öppna dokumentet så jag fick göra allt den omständiga vägen och sen trodde jag skrivaren skulle väcka hela huset så som den lät!

Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite till och sedan sooova lite för imorn är det skola, blodgivning och plugga som gäller innan det blir Soft på kvällen. Mkt att göra just nu, men känner mig ändå inte så tokigt stressad som jag ibland brukar göra. Och ryggen har börjat samarbeta igen så jag dör inte längre varje gång jag går mer än 100 meter, kunde ju till och med gå till tåget i morse!

Idag var det föreläsning och sen plugg i Jessies soffa innan simning med Veran och Jessie som gällde. Känner mig rätt okej ikväll, har haft det rätt bra ikväll och har pratat med massa människor jag inte pratat med på jätte länge på msn! Men nu ska jag nog faktiskt läsa lite Okin så jag inte behöver stressläsa den imorn :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0