The Mentalist...

...har säsongpremiär nu!
Så här sitter jag fastklistrad i soffan och tittar! Det är roligt , han är sjukt rolig och helt galen måste jag ju säga!

De senaste dagarna har varit händelsefyllda och väldigt bra dagar och jag har en stor förhoppning om att imorgon också ska bli det! Jag är på bra humör, väldigt bra humör till och med och det känns jätte skönt, det är en sprudlande känsla och jag tror jag vet varför. Det är soligt ute och vårigt ute, det är hur skönt som helst!
Okej, tillbaka till de senaste dagarna!
Söndagen spenderade jag till största del med att städa och pussa på Robert, samt att vi var och hälsade på Esa och Paula. Det var trevligt att träffa dem igen, det var väldigt länge sedan. Fick även en försenad julklapp från dem, 300 kr som kom väldigt väl till pass eftersom jag ska till Malin på massage imorgon!

Igår var jag överallt och ingenstans känns det som! Först mötte jag upp Sanna och vi gick ner till centrum och fixade legitimationsfoto för att sedan köa på Nordea hur länge som helst för att jag skulle få skaffa det! Efter det köpte jag en sommarklänning och åkte till Huddinge och lämnade in min dumma telefon som gått sönder :( Får tillbaka den om ungefär tre veckor! I Huddinge träffade vi Emelie så när Sanna åkte hem följde jag med Emelie hem och satt där och pratade i en och en halv timme.
Från Emelie åkte jag vidare till jobbet och hade en kanonkväll där också och så fick jag sällskap hemåt av Mårten som också han var på väg från jobbet samtidigt som jag.

Idag har jag varit i skolan och haft slutseminarium. Det gick bra och vi hade hur roligt som helst på köpet, min seminariegrupp har varit helt underbar! Efter lektionen hade jag några timmar att fördriva så jag hade bokat en fika med Frida som blev helt kanon trots att vi inte hade så mycket tid. Vi hann dock prata en massa, fika, åka en sväng till Gamla stan och titta i affärer och sånt!
Sedan var det tillbaka till skolan och gå på information om en praktikinriktning som jag vill söka så ska väl sätta mig typ imorgon och skriva ihop ett CV och lite sådana saker! Så håll tummarna för att jag får en av de åtta platserna som finns!
Sen har det varit hämta böcker, äta semla med Veran och simning med Veran och Jessie.

Nu är jag dock väldigt trött och ska unna mig ett avsnitt av The OC innan jag ringer Robert och pratar bort en stund och får höra hans underbara röst innan jag somnar.
Imorn är det möte, massage hos Malin och sedan SOFT!
Nu; fortsätta titta på The Mentalist!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

Gillar

2010-03-09 @ 22:13:42
URL: http://hjulan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0