Tisdag igen då...

...och som vanligt blir det simning!

Har fixat klart allt inför seminariet imorn så kan unna mig lite TV och så blir det nog en promenad med Mats också. Hade även en jätte mysig lunch med Tina i stan idag! Kanontrevligt sällskap i skönt soligt väder, det är ett bra sätt att spendera en dag på tycker jag minsann!

Men innan simningen med Jessie ska jag nog minsann plugga lite till, har skrivit ut allt jag behöver för seminariet, men ska för sista gången ídag kolla mitt universitetskonto och se om tentaresultaten kommit. Gick för tidigt från skolan för att de skulle ha kommit, men nu vet jag ju att de har kommit till klassfacket, men ingen har lagt upp dem på nätet än! Oerhört taskigt tycker jag faktiskt! Nej, nu går vi in och kollar det och sen läsa!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0