Ursäkta uppehållet!

Det riktiga livet har visst kallat lite extra senaste tiden och jag har inte heller känt mig riktigt på topp så har helt enkelt inte orkat skriva speciellt mycket, eller rättare sagt så har jag inte orkat skriva alls.

Nu är jag dock tillbaka och har fått lite mer energi igen och även lite skrivlust!
Kort sammanfattning av de två veckor som gått är väl att jag pluggat väldigt mkt, spenderat en hel del tid i skolan, på jobbet, på träningar och mest känt mig trött.
Var på anställningsintervju för två veckor sedan, jag tror det gick bra och det kändes väldigt mycket som att jag fick jobbet och han skulle ha ringt mig, men det har han inte gjort. Antar att jag får ringa honom snart då eftersom jag sedan tidigare kontakter med honom vet att han har väldigt mycket att tänka på.

På jobbet har det varit rätt nice, men är lite bitter nu när jag insett att jag fått fel lön sedan 1 maj 2009, det är ett par hundralappar och kanske till och med tusenlappar det handlar om så jag ska nog minsann tjata mig till att få det retroaktivt så fort min käre chef kommer hem från Thailand om två veckor. Annars får jag väl gå den fula vägen och gå steget högre, till min moster som jobbar på företaget som äger företaget jag jobbar för...

Har fått svar på senaste tentan också! Fick ett D och är hur nöjd som helst med det, känns kanon att jag ens klarade det! Snart är också den här kursen slut och på tisdag lämnar vi in hemtentan. Sedan är det full fart med nästa kurs på en gång, men så är det minsann att plugga på universitetet, aldrig en lugn stund :P

onsdag ska jag tillbaka till Malin och få massage, det ska bli helt underbart, känner att jag behöver det! Måste under veckan också hinna iväg och skaffa nytt leg eftersom mitt går ut om ungefär en och en halv vecka, men måste också hinna lämna in min mobil på lagning i Huddinge igen. Skiten har ju gått sönder åter igen, tror minsann att det snart blir en ny mobil för min del om de inte kan se till att den slutar fåna sig. Känns ju lite surt att den gått sönder två gånger på mindre än ett år...

Neeej, nu ska jag minsann klä på mig ytterkläder, ta med mig min mor och pojkvän ut i det fina vädret och gå på långpromenad! Ikväll blir det också bio med Gabriel, trevligt värre :)
Såå, nu har jag uppdaterat lite iaf, ska inte gå två veckor till nästa gång, jag lovar :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie of Course!

Vad bra :p Jag började efterlysa dig. Haha :)

Saknar dig!

2010-03-08 @ 09:39:21
URL: http://hjulan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0