Fint väder...

...och jag sitter inne med datorn och pluggar.

Det suger faktiskt ganska rejält, men så länge jag sitter med datorn är det svårt att gå ut för man ser inte så mkt på datorskärmen när det är mkt sol ute. Jag ska väl försöka göra granskningen som ska lämnas in på måndag redan idag, den ska ju inte vara på mer än en sida och det skulle vara lite skönt att få det gjort så man kan slappa lite i helgen.
Det är mkt folk som är i Sthlm nu som jag inte sett på ett tag, Bella är uppe från Göteborg och henne har jag inte sett sedan strax innan jag tog studenten tror jag! Idag landar KarinArlanda efter typ 9 månader i Kanada och är bara i Sthlm i några dagar innan hon ska åka iväg igen. Alltså måste det försöka hinnas med lite möten med folk, eller jag önskar iaf att det hinns med! Därför skriver vi det idag så kan jag vara lite ledig i helgen.

Nej, tillbaka till journalanteckningarna som ska granskas. Hur man sedan ska kunna komma med förbättringsförslag på de perfekta anteckningar är en helt annan fråga! *haha*

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0