Nu är det sent...

...och jag ska snart sova!

Tänkte bara skicka iväg ett litet livstecken, har inte riktigt haft så mycket tid att skriva de senaste dagarna. Har varit plugg, Soft, studentskiva, skola och jobb så nu är jag lite matt måste jag då säga.
Har iaf varit grymt skönt att få jobba lite, idag (lördag) tömde vi kiosken på typ allt, helt galet. Insåg hur mycket man typ bott i den där kiosken när jag ställde mig mitt i kiosken när vi skulle gå, tittade runt och sen kände mig tvungen att säga hej då till den! Kommer inte vara på Globen på en månad nu, det känns helt galet, men jag tror nog det är rätt bra också för det kommer vara sjukt mkt i skolan nu fram till sommaren och jag behöver nog försöka vila upp mig lite också. På vägen hem idag så ringde världens bästa Abbe också, sjukt länge sen vi pratade så det var riktigt roligt!

Nej nu mina vänner ska jag krypa till kojs tänkte jag.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0