Paris, here I come!

Jaaa, imorn bitti åker vi!
Om ungefär 12,5 timme sitter jag på flyget till Paris med Robert.
Ska bli så skönt att komma iväg och bara få vara lite. Prata ut om saker, umgås, se staden och njuta av lite ledighet som vi båda två gjort oss välförtjänta av!

Har gjort allt som måste göras utom skickat in inlämningsuppgiften, men den ska Veran titta lite på innan jag skickar iväg den till Mari och läraren. Känns bra att det bara är en sak kvar, förutom att sova lite innan vi åker också då! *haha*

Känner inte för att skriva om något annat än Paris faktiskt så allt krångel med att få komma till läkaren idag och sånt kan vi ta en annan dag, allt har ju löst sig. Vi har alla böcker till kursen, jag är klar med första inlämningen, kom till läkaren och fick receptbelagd hostmedicin så jag förhoppningsvis blir helt frisk snart och jag har allt ordnat för Paris-resan som börjar imorn bitti. Det känns bra nu så vi hoppas helt enkelt på att det fortsätter så här. Jag är på topp trots att jag trodde den här kursen skulle bli pest och pina med tanke på hur mkt vi ska göra, men det löser sig det här. Uppenbarligen är världen på min sida så nu kör vi!

Ha en riktigt bra långhelg nu vänner så hörs vi när jag kommer hem, orkar nog inte skriva när jag kommer hem på söndag kväll, men skriver så fort jag orkar!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0