Ett leende...

...i en stund av smärta betyder väldigt mycket!

Jag fick njuta av ett sånt leende för en stund sedan. Var ledsen och kände mig inte alls speciellt glad, mycket som inte riktigt är som det borde just ikväll känns det som.
Så kom då den där lilla kommentaren som mitt i all smärta bara fick mig att skratta, glömma och skratta tills jag grät av glädje istället för av andra orsaker.

"Godnatt, sov gött dröm sött.
Nej just det, jag glömde, du är ju redan söt"


Tack P, det behövdes och gjorde en stor skillnad! <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 00:30:43
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0