Veckan från helvetet...

...är snart över, men den börjar även vända till att bli en bättre vecka!

Fick migrän i måndags kväll efter att jag kom hem från gympasset med Veran, kräktes och mådde skit. Inte blev det bättre på tisdagen inte, kräktes då med och mådde allmänt pyton. Kom hem och i princip bara låg utslagen på soffan tills jag insåg att det var dags att gå och lägga mig.
Onsdagen började bättre, åkte till praktiken och det kändes helt okej. Åkte från praktiken till Camilla för att umgås med henne och Charlie, då small det och så var huvudvärken tillbaka. Inte okej! Onsdagen spenderades till större delen i Camillas soffa och även med Charlie i knät lite. Vi tog även en promenad till Nettan och Christian och tittade på deras nya lägenhet! Senare hämtade pappa upp mig och vi åkte hem och bokade det sista inför resan till Rom som vi åker på om nio dagar.
Torsdag var skoldag och efter skolan blev det simning med Veran. Skulle träffat Sandra efteråt, men fick aldrig tag på henne så gick och hängde lite i kyrkan med Annette och ungdomskören vilket var väldigt trevligt. Fortfarande hade jag lite ont i huvudet, men det blev värre på kvällen då jag gav upp och gick och la mig per definition tidigt.

Igår var jag i skolan 9-16 och hade lite småont i huvudet och nacken hela dagen, på eftermiddagen var det bara ta tabletter så det släppte. Efter skolan åkte jag till Hökarängen och mötte Abbe för middag, prat, skratt och film. Vi åt pizza, köpte godis och läsk och satt och pratade massor i ett par timmar. Sedan såg vi Shutter Island, vilket är en av de värsta filmer jag nånsin sett. Den var så otroligt påfrestande psykiskt att det till och med gjorde ont fysiskt att se delar av den! Att träffa Abbe gjorde mig som vanligt på sjukt bra humör och jag skrattade så jag tjöt vissa delar av kvällen, det är väldigt förlösande att umgås med en sådan människa! Det gjorde hela veckan mycket bättre på en gång! Jag trodde jag skulle ha träningsvärk i magen idag, men det tycks jag ha klarat mig undan.

Idag har jag sovit ut, men är fortfarande trött eftersom veckan inte direkt varit fylld av bra sömn med tanke på mardrömmar, vaknat flera gånger per natt och mycket annat. Dagen ska spenderas med att slappa och ikväll ska jag till Veran och fira hennes födelsedag med middag och SingStar. Det känns som sagt som att veckan är på väg att vända!

Nej nu ska jag prata med Kajsa i telefon!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Abbe

Grr.. ingen träningsvärk? Jag får jobba hårdare nästa gång. Inte okej! ;)

2010-09-04 @ 17:37:39
URL: http://albertoamigo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0