Jag ger upp...

...det där med att försöka lova att blogga regelbundet!

Nu har det gått nästan en månad sedan sist jag bloggade igen då jag har alldeles för mkt saker att göra på alldeles för lite tid!
Den senaste månaden har varit fylld med plugg, plugg, plugg. Var även fyra dagar i Linköping hos kärleken, vilket var helt underbart! Längtar otroligt mkt tills vi ses igen, vilket faktiskt är redan imorn! <3
Det är en väldigt intensiv termin det här har jag insett, väldigt mkt plugg, mkt att läsa, mkt att förbereda och sedan ska hela uppsatsen skrivas också. Känns som att det kommer vara en termin fylld av stress, ångest, skrivkramp, men också av glädje över att få göra något man själv vill göra, intresse och disponera lite tid själv. Det kommer gå galant, bara man väl lyckas konkretisera saker och ting så det blir mer tydligt vad man håller på med.

Så imorgon kommer N hit och stannar till måndag förmiddag när jag åker till skolan. Ska bli helt underbart att ha honom här igen! Det är ganska exakt två månader sedan han var här sist och snart tre veckor sedan jag var i Linköping hos honom. Vi ska nog mest ta det lugnt och bara vara, sedan får vi se om det kanske blir att gå på bio eller något sånt eller om vi bara håller oss hemma och nöjer oss med en sväng på stan.

Idag ska jag nu snart återgå till mitt pluggande, men har drabbats av en sån intensiv Taizélängtan att jag blir galen snart. Vill tillbaka och jag vill tillbaka nu på en gång! Tyvärr får det vänta till sommaren, precis som så mkt annat just nu får göra. Ikväll ska jag jobba och sen imorn blir det plugg och seminarieförberedelser med Veran, samt tvätta lite innan N kommer hit.

Nu ska jag återgå till min bok om juridisk forskningsmetod!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie of Course!

Maria har bloggat :D:D yeaaaaha

2011-02-03 @ 19:38:57
URL: http://hjulan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0